Програма для сервісного центру та ремонтних майстерень. Автоматизація сервісного центру, конфігурація з урахуванням 1С.

На даний момент-це рішення не доступне!

Ми пропонуємо конфігурацію для програми 1С.Підприємство 8, за допомогою якої ви зможете автоматизувати пункт прийому/видачі електронної (або іншої) техніки в сервісному центрі. Наше рішення призначене, перш за все для невеликих сервісних центрів з ремонту касових апаратів, телевізорів, телефонів та іншої техніки. Є можливість зміни конфігурації, доповнення її необхідними функціями та звітами. На даний момент, конфігурація повністю сформована для поліпшення роботи з технікою та документами (Актами прийому, ремонтів та іншими документами.) Також реалізована функція роботи з торговим обладнанням-сканером, принтером чеків та етикеток.

Программа для сервисного центра,программа для ремонтных мастерских

Опис та можливості конфігурації 1С.Підприємство "Сервісний центр"

На наш погляд, ця конфігурація дозволяє значно спростити та покращити роботу сервісного центру. Насамперед це стосується моменту прийому та видачі техніки на ремонт. Всі необхідні документи формуються та друкуються автоматично. Є можливість редагування друкованих форм. Також відмінною особливістю цієї зміни є можливість інформування клієнта про виконані роботи і можливість забирати техніку з ремонту.


Программа для сервисного центра.Пример акта

Основні функції конфігурації:
  • формування бази клієнтів із контактними даними;
  • вибір типу виробу;
  • формування та друк Акта прийому техніки на ремонт;
  • можливість виведення на друк документів як на стандартний принтер А4, так і на чековий прінтер;
  • формування системи штрих-кодування документів;
  • пошук документів через єдиний штрих-код;
  • друк наклейок на товар(на принтере етикеток) в автоматичному режимі прийому техніки на ремонт;
  • поділ замовлень на виконані/не виконані;
  • автоматичне SMS-інформування клієнта (замовника) друк Актів видачі техніки клієнта;
  • друк товарного чи фіскального чека;
  • Звітна частина.

Программа для сервиса.Акт приёма

Ця конфігурація для 1С повністю підготовлена і готова до роботи. Звертаємо увагу на не високу вартість стандартної конфігурації. Також є можливість доопрацювання конфігурації під вимоги Вашого сервісного центру. Вартість робіт при цьому формується виходячи з узгодженого технічного завдання.