Автоматизація ресторану чи іншого закладу громадського харчування сьогодні – це питання не престижу, а потреби. Компанії зазначають, що після автоматизації їхній прибуток виріс на 10%-30% і навіть 40%. Автоматизація ресторану чи кафе не просто окупається, а окупається дуже швидко – загалом за 3 місяці. Автоматизація громадського харчування забезпечує прозорість, злагодженість та системність роботи компанії за рахунок правильно підібраного або спеціалізованого програмного забезпечення. Є багато причин з яких варто автоматизувати свій ресторан, кафе, їдальню.
Ми наведемо чотири причини, з яких варто автоматизувати ресторан або інший заклад громадського харчування:
1. Гостей обслуговують швидше За допомогою спеціального програмного забезпечення офіціанти швидко та просто оперують замовленнями. Замовлення відразу йдуть на кухню та роздруковуються на принтері – офіціант не витрачає час на біганину туди та назад. У спеціальній програмі він не переплутає замовлення та без проблем розділить рахунок, якщо гості прийшли разом, а пішли окремо.
2. Персонал під контролем Жодних прокатів чужих дисконтних карток, жодних продажів «лівого» спиртного – автоматизований ресторан повністю прозорий. Персональні карти та системи відеоспостереження роблять махінації персоналу настільки складно здійсненними, що недобросовісний працівник воліє працювати чесно чи піти. А хорошому працівнику персональна система преміювання стане додатковим стимулом. Те саме стосується складу та кухні – ви завжди знаєте, скільки продуктів має бути на складі та скільки важить кожна страва. Точкова інвентаризація можлива будь-якої доби – вкрасти щось дуже складно.
3. Точна звітність доступна у будь-який час За допомогою спеціалізованих програм для громадського харчування легко скласти калькуляційні карти і облік товару ведеться в автоматичному режимі. Бухгалтеру чи менеджеру простіше та зручніше відстежувати складські залишки, взаємодіяти з постачальниками, отримувати комплексні звіти та керувати бухгалтерським та податковим обліком. Ви можете прогнозувати попит та вести статистику щодо клієнтів.
4. Відвідувачі вас полюблять! Вам будуть доступні ефективні способи підвищення лояльності гостей – дисконтні картки та спеціальні пропозиції на певні дні чи години. Простіше працюватиме з корпоративними клієнтами. Зробити персональну знижку чи сформувати бізнес-ланч у меню? Якщо ваш ресторан автоматизований, це легко і просто. А регулярні звіти наочно продемонструють, чи окупають себе знижки чи інші системи заохочення чи ні.
Довіртеся професіоналам!
Телефонуйте ми разом з Вами знайдемо оптимальне рішення, що найбільше підходить Вашому бізнесу!